"Mi volt ez a furcsa bűvölet és eksztázis, ami elfogta itt a sikátorok közt, miért érezte úgy magát, mint aki végre hazaérkezett?" Szerb Antal: Utas és holdvilág

2012. február 22., szerda

Tavasz, hol vagy?

Gyönyörű szép idő volt vasárnap, ideális a kirándulásra. Nosza, rajta, fel is caplattunk a hegyre, és legnagyobb meglepődésemre teljesen más látvány fogadott, mint amit vártam. Mivel megyünk kifelé a télből, elvártam volna, hogy minimum olyan tavaszias, virágzós, bimbózós erdő fogadjon, mint amilyet otthon megszoktam, főleg, hogy nyáron a legnagyobb kánikulában is virágözön volt a fák alatt.


 Ám itt a fákon az elhervadt levelek inkább amolyan őszies hatást váltottak ki bennem.
Hóvirág, ibolya, krókusz sehol, és csak nagy nehézségek és keresgélések után bukkantam rá néhány kis hírnökre, ami azért mégis megnyugtató volt számomra, mondván hogy azért mégis csak lesz itt is tavasz :)









Ezt az egyetlen egy hagymás virágocskát sikerült lencsevégre kapnom , szerintem gyönyörű :) Vissza kell mennem megnézni, hogy milyen, ha kinyílik ...

Nincsenek megjegyzések:

Blogarchívum

Népszerű bejegyzések a blogon: